busponni

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Julia Hansson - 25 december 2012 21:49

HEEEEJ :D


Skypar med Matilda på http://topphopp.bloggplatsen.se

Lite wierd vi är men shit the same :P


Ville sen bara säga att jag FUKIN LÖVE JUU GÖJS!!

 

Av Julia Hansson - 25 december 2012 19:43

Hellu!

hade jätte tråkigt så jag bestämde mej för att göra en video om min hund och vad hon kan för tricks! :)


Ska väl runda av nu, Natti Natti!!


Julia 
 

Av Julia Hansson - 25 december 2012 19:26

Hellu! Ni har väl inte glömt bort frågestunden?? ;D

 

För varje fråga skriver jag ett inlägg, t.ex om varför man ska besöka din blogg :)


Om du skriver såhär:

Morötter eller gurka?

så skriver jag 1 inlägg om din blogg med länk till den

om du skriver såhär:

Morötter eller gurka?

Hur många timmar tror du att du är i stallet i veckan?

Spelar du något instrument?

Då skriver jag 3 olika inlägg om din blogg med länk i dom :)


självklart ska väl inte alla skriva dom här frågorna utan dom är exempel :)

Skriv så många frågor du kan komma på :D

blir det över 10 frågor blir svaren i ett videoinlägg! :D

kram på er!!

Julia

Av Julia Hansson - 25 december 2012 18:59

Tjoobreee!! :D


Har vart iväg och ridit Duva en sväng och då tog vi en massa bilder :)

Fotade Lizzy och andra saker också! :D



Vet att de inte är jätte fina men kameran är inte direkt jätte bra :p


Julia:)


p.s

i nästa inlägg kommer det en film! :D

d.s

Av Julia Hansson - 25 december 2012 12:50

Tjolahoppsan sa!! ;D


Asså gud känslan man får när mamma ber mej koka ägg...

Jag menar, DET ÄR JUL inte påsk liksom xD


Julia

p.s

tänkte bara visa lite bilder också :))





Min vovve Lizzy ♥







Min kanin Knutte ♥







Bild från i somras :) Åhh vill ha sommar!!


hehe vitsippa :3 SOMMAR!!


d.s

Av Julia Hansson - 25 december 2012 12:42

 

Hejsan hoppsan! ;D


Tänkte att eftersom bloggen är ny tänkte jag ha en frågestund där ni kan fråga vad som helst typ och svaret kommer i ett videoinlägg :D


vad tror ni? Jag tror det kommer bli bra :)


Jag skickar ut ett nytt inlägg senare om när svaren kommer :)


Snälla fråga allt ni undrar, allt ni vet eller liknande :)

Kan också vara 'This or That' frågor alltså t.ex 'Mjölk eller Vatten', 'stan eller landet' o.s.v :)

Så ladda fingrarna och skriv ;D hihih!


Julia


Av Julia Hansson - 25 december 2012 12:18

Hellu! :)

Tänkte ge er en lite försenad julhälsning :)

Bara för att det var julafton igår :P

jupp o de dä va ja :P

vet att jag ser wierd ut :P


Kram!

Julia

Av Julia Hansson - 25 december 2012 12:10

Halloj!


Satt och kollade igenom datorn och hittade den här filmen ifrån 5:an :)

Läraren var jätte elak så då tröttnade jag och gjorde den här filmen istället xD

HAHA enjoy! :')



Bye!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards