busponni

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Julia Hansson - 26 december 2012 21:00

Ska bädda ner mej i soffan med en påse popcorn och kolla på Twilight nu :))


sov så gott sen ;)

Bye

Av Julia Hansson - 26 december 2012 20:38

Tjooobreee!


Ni har väl inte glömt bort att kolla in den här bloggen?

hihi finns lite bilder på mej där :3


http://livetbakomenkamera.blogg.se/

 

KRAM ;D

 

p.s

här får ni en sneakpeak ;D

glöm inte att klicka på länken där uppe ;)

 

Av Julia Hansson - 26 december 2012 20:26

Hellu!

2 saker ;D

Den här bloggen är en jättetrevlig blogg med mycket fina bilder! tjejen som äger bloggen har X antal hästar ;)

ni får ju se om ni kikar in? 

|

|

|------------------->http://gondich.blogg.se/


och sen måste man ju bara se twilight :D

fick dom tre första filmerna av min syrra i julklapp :D

 


wiihoo aja hare gött

Av Julia Hansson - 26 december 2012 20:04

Hehej!

Ja, filmen säger väl det mesta ;)

Glöm inte bort att fråga frågor till frågestunden :D


Kram!!
 

Av Julia Hansson - 26 december 2012 19:48

Tjooobree!!

Ville bara börja med att säga tack så mycket för alla söta frågor  till frågestunden :')♥

Hittils har vi 9 frågor och några till kan vi få ;*


Från en sak till en annan;)

Vi var hos min syrra i Örebro och på vägen hem åt vi på Mc' Donald's.

Vi tog 'drive in'en och min bror körde och fick då beställa.


Macke Donken 'tanten': Välkommen till 'Macke Donken' Du kan beställa (hon sa mac donalds men jag ville skriva macke donken xD)

Hampus (bror): 2 st Lilla My...

Jag o Mamma: HAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAAHAHAH!!!


Asså ni skulle veta hur mycke jag skratta ;')


Kram på er

Julia

Av Julia Hansson - 26 december 2012 12:12

Hej satt på hästnet och efter en film så kommer det ju andra filmer (asså youtube) och då 'råka' jag klicka på en och kolla va gullig den här lilla ryttaren är :')


Av Julia Hansson - 26 december 2012 11:23

Hellu! :)


Nu är det ju så att min syster har också en blogg och den tycker jag banne mej att ni ska besöka ;D

Där finns allt ifrån älgjakten (älgar  är stora o.O )till små shettlandsponnier, bilder och text samt bra tips :)

länken hittar du 

|

|

|---------------> http://livetbakomenkamera.blogg.se

 


//Julia

Av Julia Hansson - 26 december 2012 10:55

Hellu!

Har vart iväg och släppt ut/fodrat hästarna och mockat (tog med kameran och fotade lite också ;D)

Är rätt trött nu men kan visa er typ några av bilderna :)


Här är lilla söta shettisen Luggas :))

om du klickar på de små bilderna blir de större :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards