busponni

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Julia Hansson - 28 december 2012 21:57

Heej!!


Ja ni, det kan man undra, för idag när vi handlade så skulle vi köpa lite fredagsmys och då tog jag en hel skopa av en sak för att jag tycker mkt om det och sen lite senare sa mamma "Har du tagit sånna?" och pekade på det jag tagit en skopa av. "Ja, en hel skopa" sa jag och då sa hon "Ta en till" o ja ba Ehhhhh men gjorde som hon sa och sen blev det 1,340 kg godis till slut :D (=En hel påse :P ) 


Aja nu ska jag äta godiset och imorgon ska jag och min bästis Agnes gå på BIO :D

vi ska se Hobbit 3D :))))))) TAGGAR!!


Aja hare gött igelkött/ar


Av Julia Hansson - 28 december 2012 14:15

Hellu!


Jag vet att min header är ful men den är bara tillfällig sålänge tills jag har gjort en ny lite mer välgjord :)


¨Hare gött sålänge :)

Av Julia Hansson - 28 december 2012 13:46

Hellu!!


Har fotat lite med vovven :)

Här kommer min favorit :)) ♥

Älskar min vovvsing!! ♥


Kram på er :))




Av Julia Hansson - 28 december 2012 11:29

Hejsan svejsan!

Den här bloggen går inte att inte digga! om mna kollar på desigen, så stilren och... nä nu ska jag inte berätta mera ;) Ni kan ju kolla in i stället ;D

 |


 |

|----------->http://smebacksflikka.blogg.se

Av Julia Hansson - 28 december 2012 10:35

Hejsan svejsan!


Fick en idé ifrån, londonryttaren.se, att den som kommenterar mest, skriver en fin kommentar, kan uttrycka sina åsikter på ett bra sätt eller utmärker sej lite  extra (asså på ett bra sätt där med) här på bloggen får en länk till den personens blogg/sida/annat (du bestämmer).

Varje vecka (på söndagar) utnämns 1 person som veckans bloggläsare och får en länk och en överraskning :)

Detta är för att fler ska ''visa sej'', för jag vet att det är endå rätt många som läser bloggen och jag vill gärna höra era åsikter om vad jag ska skriva om, mer frågor till frågestunden, hur ni tycker det är att läsa bloggen, vad jag ska lägga ut för bilder/filmer, o.s.v


Alltså det enda du/ni behöver göra är att slänga in några kommentarer så kan ni enkelt vinna några läsare/besökare m.m


Lycka till och kommentera på ;D


Julia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards