busponni

Alla inlägg under december 2012

Av Julia Hansson - 31 december 2012 17:09

Hellu!


Tror att jag skriver inläggen om mej och bloggen imorgon för jag har lite fullt upp nu ;P


Vill bara önska alla underbara läsare ett riktigt GOTT NYTT ÅR :D

När det blir nytt år ska det väl bli lite nytt här med så vad skulle ni vilja läsa om? Vad fattas? bara kom med förslag! :))


Det som 'troligtvis' kommer hända 2013 är:

•Provrida ponnis ;)

•Skaffa en ponni :D

•Jag blir tonåring

•Jag börjar sjuan


Sen till mina nyårslöften: 

Inom bloggen: Uppdatera och hålla bloggen vid liv

Inom annat: Göra minst en LC:a i dressyr och hoppning


   

bilder från förra årets raketer eftersom det inte blir några iår :((((((((


Ha ett riktigt bra 2012 så ses vi imorrn, nästa år ;) :D


Kram!

Av Julia Hansson - 31 december 2012 12:17

Hellu! :)


Idag hade jag tänkt att jag skulle skriva ett inlägg om bloggen, varför jag skapade den, vad som är meningen med den och varför jag valde just busponni som domän etc. 

Tänkte också skriva ett inlägg om mej själv, för när jag svarade på frågorna till frågestunden kändesw det nästan som att det enda ni vet om mej är att jag heter Julia xD


Får jag tid över hade jag också tänkt göra en ny design, en som är lite mer välgjord X)


Aja hare bra sålänge :)

Av Julia Hansson - 31 december 2012 00:34

Heeeej!! :D


hihi! På lördag ska vi till Kumla och provrida 2 C-ponnis :D

känns som om jag inte har ridit på evigheter trots att jag gjorde det idag :3 hehe


Sen ska vi till Lysekil någon dag och hämta hem en pålle som vi ska ha på prov :D

Wiiihooo!!

Det börjar arta sej det här :D


Aja sov så gott nu allesammans!


Kram på er!


p.s

slänger in en bild på Lizzy också tagen med min mobilkamera ;P xD

 

d.s



Av Julia Hansson - 31 december 2012 00:20

Halloj!


Vill bara säga tack till alla som hjälper oss med hästletandet! Värmer så att veta att det finns folk som bryr sej trots att det inte är världens big deal :')


Tack till:


Alla på facebook som har gett förslag på olika hästar :)


Lisen o Ninni som har hjälpt oss med en provridning + att jag fick prova deras lilla pålle :)


Christina som hjälpte oss att hitta Gizmo + att vi har fått tingat en stallplats :)


Mammas kompis Elisabeth som hjälp till med lite reaserch :)


Matildas mamma Johanna som hittade en liten pålle som vi ska provrida nån dag hoppas vi :)


Och sen ett särskilt tack till min ''förra'' ridlärare My som har hjälpt till att leta ponnisar + gett oss tips om vad som kan ha varit med hästarna om vi har misstänkt något + tar sej tid att följa med ner till Lysekil bara för att vi ska få ta med oss en ponni! :)


Tack så jätte mycket alla!

Av Julia Hansson - 30 december 2012 23:49

tjobree! :)


Nu har jag bestämt mej för att dra igång en liten tävling :D

Vinnaren vinner en länk till den personens blogg/sida/m.m (du bestämmer) i varje inlägg jag gör  i 1 vecka :D


Det som ni ska göra är att hitta de 3 sakerna som jag har redigerat på bild 1

När ni/du listat ut det så skriver ni/du svaret i rutan där det står 'Ställ en fråga till mig...' så skriver ni/du de 3 saker ni/du tror att jag redigerat ;)

 

Orginalbilden till bild 1: TÄVLINGSBILDEN!

 

Redigerade bilden till bild 1: TÄVLINGSBILDEN!

 



Orginalbiden till bild 2:

 

Redigerade bilden till bild 2:

  


Lycka till!!

/Julia


Av Julia Hansson - 30 december 2012 23:03

Hejsan svejsan lingon mejsan :D


hahah nä men hellu!!


nu kommer äntligen svaren till frågestunden :)

Jag blev tvungen att dela videoklippet för att det var för stort, därför tog det lite tid :P


DEL 1


DEL 2


 

Hope u enjoy :)


//Julia
 

Av Julia Hansson - 30 december 2012 13:16

Hajsan svajsan ;D


Nu har vi vart och provridit en ''liten'' d-ponny som heter Gizmo :D

Jättesöt ponny som jag nog kommer provrida igen :D


Men nu till saken xD

Nu är det sista chansen att fråga saker till frågestunden så jag hoppas ni bara bombar in dom ;D

Svaren kommer ikväll :)


Hare gött!!!

Av Julia Hansson - 29 december 2012 21:32

Hellu!!


Tycker ni ska besöka denna bloggen :))

http://specialpony.blogg.se/

 

 

gör gärna länkbyten om det finns intresse :))

 

P.S

IMORGON AVSLUTAS FRÅGESTUNDEN, SÅ FRÅGA PÅ!!!!!!!!! :D

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards