busponni

Alla inlägg under december 2012

Av Julia Hansson - 25 december 2012 09:53

Hellu!!

Som jag skrev förut så heter jag som driver bloggen Julia och har tidigare bloggat tillsammans med Ella på tangosolisarna.blogg.se.

Jag är delfodervärd på en D-ponny som heter Amber och just nu över jul sköter jag om en 'grannes' ponnisar som jag kommer börja rida på (eller ja den ena).

Precis nu är bloggen 10 timmar gammal så jag har inte hunnit fixa så mkt än men det kommer nog allt efter som.

Hoppas ni tycker om bloggen :)


//Julia

Av Julia Hansson - 25 december 2012 00:33

Hellojsan!

Jag som driver bloggen heter Julia och jag har precis startat denna. Förut bloggade jag med Ella på tangosolisarna.blogg.se men nu har jag bestämt mej för att ta upp bloggandet, fast själv. :))

Jag är delfodervärd på en D-ponny som heter Amber men vi håller på att leta reda på en liten pålle. Vet du någon C- eller D-ponny som är till salu får du gärna säga till :))

Eftersom klockan är typ halv ett på natten så kommer jag nog skriva mer ''senare''.

Aja sov så gott!


//Julia


 

Jag och Amber ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards