busponni

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia Hansson - 31 januari 2013 16:06

Nu sitter jag på donken och ska snart äta ;) Mamma tvingade upp mej till stan men jag tror nästan att hon ändrade sej lite för Gud vad jag gnäller om mc Donald's hela tiden xDBloggar mer sen kram!!

Av Julia Hansson - 30 januari 2013 17:54

Kom typ precis ut ifrån duschen och det känns skönt att vara ren! Har inte orkat göra någonting nästan. Nä men nu ska jag äta lite pannkakor och så..

KRAM!

Av Julia Hansson - 30 januari 2013 15:51

Nu kommer några fler av bilderna som jag fotade igår på Knutte! 

             


Kvalitén är ju som sagt inte bäst för han rörde sej hela tiden :P


Kram så länge!

Av Julia Hansson - 29 januari 2013 18:18

Guud vill verkligen ha den här sadeln! Den är ju skitbra konstruerad så att man får ett bra stöd och det är ju en helt otrolig design på den! Give MEE!!




Av Julia Hansson - 29 januari 2013 16:33

Nu är jag glad!


För det första så kommer Entry få komma en vecka tidigare :D

För det andra, ni kan kolla på bilden så förstår ni!

   


AHH!! Asså skriker innom mej just nu! Har velat ha en iPhone, jag vet inte hur länge!


Kram! Nu ska jag leka med min iPhone! ;)


Av Julia Hansson - 29 januari 2013 16:17

Tog mej ut en liten stund på eftermidagen för att få lite luft. Fick dra på mej termobyxor, tjockjackan och varmmössan ;)

Tog med mej Knutte och mobilen ut så jag tog "några" bilder! Tänkte lägga ut några idag och några imorgon.

           

Vet att kvalitén inte är bäst men jag var tvungen att använda Sport grejen :P

Dom som jag själv tyckte vart bäst kommer imorgon!


Kram så länge!

Av Julia Hansson - 29 januari 2013 09:39

Det bästa med att vara sjuk och ha så ont i halsen att man pratar som en gås, är att jag får äta jättemycket glass!

 


Vaknade klockan halv 6 idag. Jag förstår inte hur jag gör!

Åt frukost och sen somnade jag om igen. Idag får jag min iPhone i alla fall, för pappa kunde inte åka.


Är så uttråkad nu att jag ska hitta på något ;)


Bye bye!

Av Julia Hansson - 28 januari 2013 18:02

Usch!

Idag mår jag ännu värrre så jag fick vara hemma ifrån skolan. Kommer troligtvis tidigast komma på torsdag.


Har haft så tråkigt idag för jag har inte haft någonting att göra. Mamma hade datorn för hon skulle jobba, det går ingenting bra på förmiddagen på TV och jag orkar inte göra något knappt.


Har så ont i halsen så jag kan inte prata, eller jo, men jag pratar typ som en gås -.-


Ska försöka skriva lite fler och roligare inlägg imorgon.


Kram!


Lägger till en bilder på Entry! ♥

han är så fin vår lille kille!

Om ni söker på Moslåttas Flying Entry på google hittar ni några fler bilder :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards