busponni

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Julia Hansson - 21 januari 2013 19:35

Hejsan!


Nu är jag ju hemma (har varit det ett tag då) efter hoppasset på Entry! Måste säga att jag inte hade jättestor förväntan innan men nu när det väl är gjort så är jag jättetaggad till nästa gång. Han hoppade som en maskin och jag kände att han absolut hade kapacitet och han kommer nog bli liten D-ponny men han kommer absolut klara D-ponny klasserna!

Men nu är det bestämt i alla fall! Vecka 7 kommer Entry och då ska vi ha honom på prov för att se att det funkar! :DDDDDD

Tyvärr blev det ingen film för mamma fattade inte hur man filmade! >:(

Om det blir på onsdag får hon filma då och då ska jag ställa in filmen innan :P


Slänger in en bild från förra onsdagen endå.

 


Aja nu ska jag äta kvällsmat och kolla på Bröloppsduellen!

Har sett den för längesen och den är jättebra så därför ska jag se om den eftersom den är så bra (i alla fall hur jag minns den  xD hihi)


Kram!<3

Av Julia Hansson - 21 januari 2013 15:01

Hellu!! :D


Snart ska jag äta för att sen åka iväg och hoppa på lilla Entry! Typ första gången jag hoppar på han 'på rktigt' om man säger så. Har ju bara hoppat ett 30 cm kryss på han innan men, men. Filmer och bilder SKA komma sen om inte mamma är glömsk och glömmer, men det ska väl inte hända? ;)


Usch! Hatar måndagar, dom är så sega!


Aja nu ska jag byta om så ses vi senare! Kram!<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards