busponni

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Julia Hansson - 7 januari 2013 20:50

Hejsan busponnisar! ;D


Nu har jag laddat fotogalleriet med bilder och videogalleriet med videos så jag kan göra ett par bildbomber med videor :)


Vad säger ni om det?? :D


Tänkte lägga upp en liten nu! :)


Kallar den, Sommaren med Freddie! :D


Jag och Agnes kör Gymkhana i min trädgård ;)






Agnes mamma lär pappa köra ;)



Knutte, Lizzy och Freddie framför vårt hus :) Ni kan ju gissa hur alla stirrade när de åkte förbi ;D


Agnes och Lingo kommer! Dags för gymkhana! :D



Efter en dusch måste man ju rulla sej säger Freddie! :P

Rullat sej! xD

Lizzy lär sej rida! xD

Freddie mumsar i sej gräs! ;D


Agnes och jag klättrar i jockeyläder! ;)

Hihi!! xD

Bästa Agnes på hennes ponny Lingo :)


Agnes shettis Sotis! :)








Öronbild xD

Klätter ;)

Lizzy är törstig ;)

Törstig vovve! ;)


Det var några bilder från i somras när vi lånade B-ponnin Freddie av Marianne :)


Kanske bloggar jag något mer sen men vi får se!

Bye Bye! :)


Av Julia Hansson - 7 januari 2013 18:37

Heej!


Har en ny omröstning här på bloggen :)

Du hittar den här till vänster!


Bye så länge :)

Av Julia Hansson - 7 januari 2013 18:01

hellu!


Sorry att jag inte bloggat idag men har inte vetat vad jag ska blogga om :(

Nu har jag rotat fram mina USB minnen som jag ska gå igenom och troligtvis blir det en bildbomb senare :D


Nu lyssnar jag på musik och ska tvinga mamma ringa till My ;D

 


Hare bra så länge :))


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards