busponni

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia Hansson - 28 februari 2013 16:33

Nä nu ska jag börja komma igång mera med bloggandet efter ännu en paus. Försöker börja så fort som möjligt!

Nu ska jag till Entry och rida i den sköna vårsolen! Yeah!

Av Julia Hansson - 27 februari 2013 23:00

Vet att jag har vart sämst på uppdateringen senaste dagarna och dels beror det på att jag har idétorka och dels att allt med Entry och så tar SÅÅÅÅ mycket tid! Vi har han ju på heltid så jg måste dit varje morgon innan skolan med mamma för att släppa ut han och varje dag efter skolan för att rida och/eller släppa in han och så. Många får ju hjälp med det eftersom dom har sina hästar inackorderade och snart kommer jag blogga mycket mera för det! Har faktiskt ett par inlägg på G men jag tror att jag kör på så fort jag får tid.

Nu har jag fixat licens till mej och Entry fast Entrys håller på att godkännas då. Usch 500 kr för juniorlicens i ett år bara. Lite dyrt kanske?? ;P tur att Entrys är 300 kr billigare då!

Hopptränat idag och det gick väl bra! Använde den svarta sadeln idag och så ska vi lämna tillbaka den bruna för nu har vi hittat stiglädret som försvann! Yey!

Nä nu ska jag faktiskt sova! Go natt!!!

Av Julia Hansson - 26 februari 2013 20:53

Av Julia Hansson - 26 februari 2013 20:50

Idag när jag red kändes det helt fantastiskt! Entry var så mjuk och elastisk och längde verkligen på stegat samtidigt som han hade en lång och fin form! Kan bara säga WOOOOW!

Vet att jag måste skaffa fler ridbilder men ja.

Kram

Av Julia Hansson - 26 februari 2013 20:25

Igår hade vi faktiskt två födelsedagsbarn! Min lilla vovve Lizzy och bloggen faktiskt!! Lizzy fyllde 5 och bloggen fyllde 2 månader! Så stort grattis till dom/oss eller hur man ska säga! xD

Av Julia Hansson - 26 februari 2013 20:19

Förlåt för att jag inte bloggat något idag men har inte mått så bra och sen har jag råkat sova nästan hela dagen..

Nu undrar jag vilka skydd som ni tycker är mest värda pengarna och så. Om ni tycker lyx, eller om ni tycker budget?

Av Julia Hansson - 25 februari 2013 22:26

Ja, den frågan ställer jag er. Vad är en duktig ryttare egentligen? Är det en person som alltid får hästen att gå i form? En som hoppar högst eller rider svårast dressyrprogram? Eller varför inte en som bara lallar runt i skogen?

Det finns nog tusentals olika svar på den frågan men då kan man fråga sej, vilket svar är rätt?

Man kan ju heller inte jämföra sej med dom som t.ex tävlar i världscupen om man nyss börjat eller så.

Vore jättekul att se vad ni tycker och hur ni ser kring just det här ämnet. Kommentera jätte gärna!!

Av Julia Hansson - 25 februari 2013 22:26

Ja, den frågan ställer jag er. Vad är en duktig ryttare egentligen? Är det en person som alltid får hästen att gå i form? En som hoppar högst eller rider svårast dressyrprogram? Eller varför inte en som bara lallar runt i skogen?

Det finns nog tusentals olika svar på den frågan men då kan man fråga sej, vilket svar är rätt?

Man kan ju heller inte jämföra sej med dom som t.ex tävlar i världscupen om man nyss börjat eller så.

Vore jättekul att se vad ni tycker och hur ni ser kring just det här ämnet. Kommentera jätte gärna!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards