busponni

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Julia Hansson - 25 februari 2013 22:26

Ja, den frågan ställer jag er. Vad är en duktig ryttare egentligen? Är det en person som alltid får hästen att gå i form? En som hoppar högst eller rider svårast dressyrprogram? Eller varför inte en som bara lallar runt i skogen?

Det finns nog tusentals olika svar på den frågan men då kan man fråga sej, vilket svar är rätt?

Man kan ju heller inte jämföra sej med dom som t.ex tävlar i världscupen om man nyss börjat eller så.

Vore jättekul att se vad ni tycker och hur ni ser kring just det här ämnet. Kommentera jätte gärna!!

Av Julia Hansson - 25 februari 2013 22:26

Ja, den frågan ställer jag er. Vad är en duktig ryttare egentligen? Är det en person som alltid får hästen att gå i form? En som hoppar högst eller rider svårast dressyrprogram? Eller varför inte en som bara lallar runt i skogen?

Det finns nog tusentals olika svar på den frågan men då kan man fråga sej, vilket svar är rätt?

Man kan ju heller inte jämföra sej med dom som t.ex tävlar i världscupen om man nyss börjat eller så.

Vore jättekul att se vad ni tycker och hur ni ser kring just det här ämnet. Kommentera jätte gärna!!

Av Julia Hansson - 25 februari 2013 20:54

Vet att jag glömde day 3 igår men jag råka somna med mobilen i handen så ni får två dagar idag!

En efterrätt som jag älskar och är barnsligt enkelt att göra är vaniljpanacotta! Gör det nästan hela tiden när jag får tid över, och gott blire!!
Brukar ha lite hallon eller så i men hade inget hemma så..

Av Julia Hansson - 25 februari 2013 20:48

Såhär hittade jag stolen när jag kom hem ifrån skolan idag. Helt muppad jue!

Av Julia Hansson - 25 februari 2013 20:23

Idag ska jag skriva om någon mumsig mat. Eftersom jag knappt har så mycket mumsig mat hemma som jag kan ta kort på så får det bli en bild som är tagen för någon vecka sen på kebabtallrik från pizzeria Verona som gör Sveriges, nej, VÄRLDENS godaste pizzor!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards