busponni

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Julia Hansson - 10 februari 2013 21:18

Nope, jag skojar inte, det blev full pott på provet idag! Yes säger jag!! Så nu ska jag bara skaffa det där ridintyget och licenser så är det bara och tävla!

Ja, vi får väl se hur det går med utmaningen för videofyme appen vill inte funka just nu :P

Entry däremot funkar jätte bra just nu! Han har blivit mycket bättre på bara tre dagar, eller två om man ska vara exakt ;)
Imorgon ska vi göra ett nytt försök att rida på honom igen och nu ska jag vara lugn den här gången :P
Kanske bjuder på en bild eller film efteråt?
Nu får ni iaf en från idag!

Av Julia Hansson - 10 februari 2013 11:38

Idag var lilla killen mycket lugnare och mycket mysigare än igår. Vi fixade lite med hagen, satte ny tråd och så, så han fick gå ut lite senare än jan egentligen skulle. Men det gick ju bra, han var mycket lugnare idag så nu är jag lite lugnare!

Tänkte även göra lite utmaningar som jag kommer lägga upp filmer på och ni får gärna ge lite tips på utmaningar. Den första kommer komma upp ikväll för nu måste jag göra mej klar till grönt kort kursen!

Kram!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards