busponni

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Julia Hansson - 7 februari 2013 21:31

Nu är jag hemma efter en ridlektion i Lanna på "lilla" Sören. Det gick skitbra och han gick superfint faktiskt! Egentligen tycker jag inte om Sören så mycket men nu har han växt lite ifrån mina ögon. Vi red mycket på kvartslinjerna och övade tempoväxlingar, skänkelvikningar och övergångar.

Har laddat upp en film till min videofyme men jag får inte över den hit ifrån mobilen så kan ni vänta tills jag får tillgång till dator?

Kram sålänge så får vi se om jag bloggar mera sen! :)

Av Julia Hansson - 7 februari 2013 15:33

Ja, idag så ska jag ju rida på Lanna. Entry får ju som sågat stanna hemma men vi får se när han kan följa med.

Tänkte blogga mer igår men jag somnade. Hehe!

Bloggar mer när jag kommer hem för nu ska jag äta och sen ska vi fixa hö och grejer och snart får ni se varför :D

Kram så länge!!

P.s
Såhär ser det ut hos oss nu, hur det hos er med snön och så??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards