busponni

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Julia Hansson - 1 januari 2013 23:51

Heej!

Som ni ser har jag ''fått'' en ny header :D

Vad tycks??


Kommer fixa mer imorrn för nu håller strömmen till datan på att ta slut :P


Hare bra så länge!


//Jelly

Av Julia Hansson - 1 januari 2013 16:15

Hejsan!


Tänkte skriva igår men det blev så mkt + att jag vart sjuk så därför skriver jag det idag istället :)


Bloggen:

Har delat upp det i 3 olika frågor och kommer jag på något mer så skriver jag det i ett annat inlägg :)


Q:Varför skapades bloggen?

A:Anledningen till att jag skapade bloggen var för att jag fick ett sug av att vilja blogga när många av mina kompisar gör det och jag ville se hur jag lyckades/misslyckades. Dock var jag lite skeptisk ifall att jag skulle ha tid men det får vi se sen när skolan börjar ;)


Q:Hur kom du på namnet?

A:Jag hade bestämt mej för att donämen iaf skulle vara något med ponni eller liknande, och eftersom jag gillar buiga ponnisar så provade jag busponni och det funkade :)


Q:Tanken med bloggen?

A:Tanken med bloggen är väl att ni ska få följa mej och mitt liv när vi ska köpa ponni, allt runtomkring hästköpet och livet med ponnin och tävling o.s.v :)


Meej: xD

Här har jag delat upp det mesta som en enkät :)


Namn: Julia Hansson

Ålder: 12 (blir 13)

Intressen: Allt som rör hästar, Piano

Favvo färg: Neon färger! :D

Födelsedag: 26 Juli 2000

Favvo årstid: SOMMAR :D

Roligaste skolämnet: Typ engelska, matte och slöjd :P

Något du inte kan klara dej utan förutom hästar/ponnisar: Min vovve, datorn xD

Favvo artist/band: One Direction ♥

Motto: Live While We're Young, Häst är BÄST annars skulle det inte rimma, typ ;D

Hur skulle du beskriva dej själv: En ärlig, envis, häst galen tjej med egna åsikter men oftast  glad :D


 

Yeah it's OK to call me CRAZY >:D


Snart ska väl en ny design komma också :D YAAAY!!! ;D


Aja hare bäst flodhäst xD


Av Julia Hansson - 1 januari 2013 11:15

Hellu alla busponnisar!


Hur har ert 2013 börjat?


Kan ju börja med att säga att mitt började ju inte sådär jätte bra :P

Fick magsjuka bara några timmar innan 12 slaget och kunde inte somna fören typ kl 5 på morgonen -_-


Hoppas ni har haft en bättre start på nya året :)


Kram!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards