busponni

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia Hansson - 27 januari 2013 17:08

Usch! Blir så nervös när jag kollar på hästsport.

Just nu är det hästhoppning på SVT1 som gäller. Våran svensk, Henrik Von Eckerman, var i alla fall felfri. Det var ju så typiskt att Malin Baryard fick 5 fel..


Hihi där skulle jag vilja vara någon dag, altså felfri i världscupen! Tänk bara hur coolt det vore om man kom så långt!


Aja, nu ska jag fortsätta kolla. Kram!

Av Julia Hansson - 27 januari 2013 14:53

Imorgon ska jag äntligen få min iPhone! Är en vanlig 4a, vit, men det är väl det jag vill ha! Är typ en sån där som inte vill ha det allra dyraste sakerna faktiskt, och det är väl bra för då kan man få MER saker! xD

Hihi!


Hittade ett skal på http://cdon.com/ som vore roligt att ha. Tycker dom är asfräna, speciellt Rage Face!

 

Vad tycker ni?


Kram så länge!


Av Julia Hansson - 27 januari 2013 11:37

Nu har jag laddat upp 2 filmer till från löshoppningen igår!


Här hoppar han muren som är ca 60 cm!


 

Och här är bakre bommen på oxern 85 cm!


 

Så duktig vår lille pålle är! På lördag ska jag kanske ta med han till ridskolan! Ska bli så roligt ifall att det går!


Kram på er så länge!

Av Julia Hansson - 26 januari 2013 23:27

Idag löshoppade vi Entry. Han var jätteduktig! Medans dom ställde upp hinderna så körde vi lite NH. Han är så duktig, var lilla Moslåtta! ;)


Har en massa filmer men lägger endast upp 2 st nu.


30 cm på räcket och 105 cm på oxern. Hehe ignorera gärna när mamma pratar.


Och sen när vi ställde fram muren så hittade Entry på ett eget sätt att komma över. Ja, så kan man ju också göra men det roliga var att han hade hoppat det innan. Tänk att den var så läskig!


 

Lägger upp fler videoklipp imorgon för nu börjar det bli sent. Hoppas jag kan sova idag...


Natti Natti!
 

Av Julia Hansson - 26 januari 2013 22:53

Blev ingen film för jag känner att jag inte orkar. Så istället tog jag bilder på det vi köpte.


Lantmännen:

             


Till häst:

   

Skönt att jag äntligen har ett par ridstövlar och nya jodphurs!


Kram!!



Av Julia Hansson - 26 januari 2013 10:14

Godmorgon!


Just nu mår jag lite bättre, har inte lika ont i huvudet och jag är inte alls lika svag i benen och så idag, fast jag har fortfarande lite ont i huvudet.

Skippar att vara stallvärdinna idag men jag ska iaf till stallet och rida, för det är inte lika jobbigt att rida och ta hand om 1 häst som att ta hand om ca 25 hästar och rida. Brukar desutom bli väldigt trött när jag kommer hem ifrån stallet och då brukar jag sova bort hela dagen och det vill jag ju inte nu när vi ska till Entry efteråt också!


Senare ska jag nog göra en liten film om vad vi köpte igår. Vi storhandlade på Lantmännen för det var 10% rabatt på ett helt köp så hela bilen blev full! Sen handlade vi lite på Till Häst och så gick vi in på Hööks men där köpte vi inget för vi tänkte kolla vad vi behövde så vi skulle kunna få mera stämplar! Hihi!


Nu ska jag fixa mej till stallet iaf.

Tar nog lite bilder både på ridskolan och hos Entry som kommer komma upp sen!

Kram!<3

Av Julia Hansson - 25 januari 2013 22:47

Hellu!


Usch just nu dunkar mitt huvud i 190 och ena stunden är jag jättevarm och andra stunden så kall att jag skakar. Hoppas jag mår bra imorgon för jag vill till Entry!

Blir nog en film imorgon istället för just nu orkar jag inte, har så ont i ben, fötter, axlar och så huvudet.


God natt på er så håller jag tummarna för att må bra imorgon.

Kram!<3

Av Julia Hansson - 25 januari 2013 19:55

Hejsan dricker cola på mc d' Tänkte ladda upp en video sen Bye

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards