busponni

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia Hansson - 9 januari 2013 02:57

Hejsan alla busponniläsare! ;)


Som ni ser så har jag gjort en ny ganska välgjord header! :D

Kommer nog stanna vid den här ett tag då jag faktiskt är riktigt nöjd över den! :)


Har även fixat lite med presentationen som ni ser :)


Nä, nu ska jag göra en till header fast till en av mina bästisar, Matilda på http://topphopp.bloggplatsen.se/ :)


Besök gärna hennes blogg :)


Hare bra så länge :D

Av Julia Hansson - 9 januari 2013 00:34

Hejsan hoppsan! ;)


Har en nattvloggning på G bara för skojs skull ;)


sov så gott era busisar ;D
 

Av Julia Hansson - 8 januari 2013 19:43

Heej!


Tycker ni ska besöka min syrras blogg! Där finns det massor av goda tips och fina bilder!


http://stallnorm.blogg.se/

http://stallnorm.blogg.se/

http://stallnorm.blogg.se/

http://stallnorm.blogg.se/

http://stallnorm.blogg.se/

http://stallnorm.blogg.se/


;)


//Julia!

Av Julia Hansson - 8 januari 2013 18:50

Hejsan!


Blää kan inte vänta mera nu måste lägga upp någe xD


Det blir nog den minsta ''Bildbomben'' fast man kan inte kalla det bildbomb hehe! :3


En film och en bild på mej och Amber på Halloweenhoppning på Rosendahls Ridskola :)

innan ni kollar så ska ni veta att man skulle klä ut sej och då var jag fotbollsspelare :P


Julia och Amber 80 cm



Kram! 

Av Julia Hansson - 8 januari 2013 17:07

Heeej!!


Lycklig chey nu!!


På fredag ska jag provrida en 5-årig C-ponny i Västanby som tydligen är galen xD

På lördag blire rida på ridskolan och sen ska jag få rida min älskade Pip igen!! ♥♥♥♥♥

Och på söndag blire Lysekil med mamma och My! :D Då blire att prova 3 st ponnisar :D 1 D-ponni och 2 C-ponnis! :D Asså ni kanske förstår hur HIMLA TAGGAD jag är!!!!!! :D


Sötaste Pipen! ♥

Vackra lilla Chalome! :)

Av Julia Hansson - 8 januari 2013 15:14

Hejsan allihopa!


Har typ goda och dåliga nyhet på G :o


De ''dåliga'' är:

Har suttit och ätit Oboy pulver för jag var hungrig! x3 (Gillar inte vanlig Oboy :P)

Anledningen till att jag var hungrig?

Inte så konstigt för jag har vart i skolan :P

Där går det inte att äta maten ju! Tar typ en gurka/morot ibland och inge mer så ja, jag är hungrig när jag kommer hem :(


Dom goda/dåliga är:

Tänkte blogga lite innan skolan tänkte jag men jag hann inte för mamma trodde vi började skolan på torsdag men sen när hon såg bussen åka förbi så jag kom försent idag :D


Och dom goda! ;)

Som sagt så ska jag lägga upp bildbomber varje dag i några dagar framåt så här kommer dagens! :D


Jag och Albin för några år sen :P



Jag och Tornado förra året tror jag :)



Hehe min min :P Fortfarande jag och Tornado! :)



Jag och Tornado fortfarande ;)


Min födelsedagstårta för 2012! :D


Hihi!

Kommer nog lägga ut film och någon bild imorgon ist för många bilder men hoppas det är OK! :)


Nu känns det som om jag måste fylla på lagret för jag har bara bildbomber för ca 5 dagar till =o

Aja hittils funkar det ju men det är när det gått 5 dagar det inte gör det :P


Kommer blogga mer sen så SEE YOU LATER ALLIGATER! XD


Av Julia Hansson - 7 januari 2013 20:50

Hejsan busponnisar! ;D


Nu har jag laddat fotogalleriet med bilder och videogalleriet med videos så jag kan göra ett par bildbomber med videor :)


Vad säger ni om det?? :D


Tänkte lägga upp en liten nu! :)


Kallar den, Sommaren med Freddie! :D


Jag och Agnes kör Gymkhana i min trädgård ;)






Agnes mamma lär pappa köra ;)



Knutte, Lizzy och Freddie framför vårt hus :) Ni kan ju gissa hur alla stirrade när de åkte förbi ;D


Agnes och Lingo kommer! Dags för gymkhana! :D



Efter en dusch måste man ju rulla sej säger Freddie! :P

Rullat sej! xD

Lizzy lär sej rida! xD

Freddie mumsar i sej gräs! ;D


Agnes och jag klättrar i jockeyläder! ;)

Hihi!! xD

Bästa Agnes på hennes ponny Lingo :)


Agnes shettis Sotis! :)








Öronbild xD

Klätter ;)

Lizzy är törstig ;)

Törstig vovve! ;)


Det var några bilder från i somras när vi lånade B-ponnin Freddie av Marianne :)


Kanske bloggar jag något mer sen men vi får se!

Bye Bye! :)


Av Julia Hansson - 7 januari 2013 18:37

Heej!


Har en ny omröstning här på bloggen :)

Du hittar den här till vänster!


Bye så länge :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards