busponni

Alla inlägg under december 2012

Av Julia Hansson - 25 december 2012 18:59

Tjoobreee!! :D


Har vart iväg och ridit Duva en sväng och då tog vi en massa bilder :)

Fotade Lizzy och andra saker också! :D



Vet att de inte är jätte fina men kameran är inte direkt jätte bra :p


Julia:)


p.s

i nästa inlägg kommer det en film! :D

d.s

Av Julia Hansson - 25 december 2012 12:50

Tjolahoppsan sa!! ;D


Asså gud känslan man får när mamma ber mej koka ägg...

Jag menar, DET ÄR JUL inte påsk liksom xD


Julia

p.s

tänkte bara visa lite bilder också :))





Min vovve Lizzy ♥







Min kanin Knutte ♥







Bild från i somras :) Åhh vill ha sommar!!


hehe vitsippa :3 SOMMAR!!


d.s

Av Julia Hansson - 25 december 2012 12:42

 

Hejsan hoppsan! ;D


Tänkte att eftersom bloggen är ny tänkte jag ha en frågestund där ni kan fråga vad som helst typ och svaret kommer i ett videoinlägg :D


vad tror ni? Jag tror det kommer bli bra :)


Jag skickar ut ett nytt inlägg senare om när svaren kommer :)


Snälla fråga allt ni undrar, allt ni vet eller liknande :)

Kan också vara 'This or That' frågor alltså t.ex 'Mjölk eller Vatten', 'stan eller landet' o.s.v :)

Så ladda fingrarna och skriv ;D hihih!


Julia


Av Julia Hansson - 25 december 2012 12:18

Hellu! :)

Tänkte ge er en lite försenad julhälsning :)

Bara för att det var julafton igår :P

jupp o de dä va ja :P

vet att jag ser wierd ut :P


Kram!

Julia

Av Julia Hansson - 25 december 2012 12:10

Halloj!


Satt och kollade igenom datorn och hittade den här filmen ifrån 5:an :)

Läraren var jätte elak så då tröttnade jag och gjorde den här filmen istället xD

HAHA enjoy! :')



Bye!

Av Julia Hansson - 25 december 2012 11:43

Heeeej!!!♥

Kollade precis statistiken och då såg jag att jag redan hade fått 18 besökare på endast 11½ timme!!!

Jag menar, ni kanske tycker, ''18 HAHA!!'' men jag är ju liksom ingen direkt ''känd'' person så för mej känns det stort :') Kanske är min julklapp ifrån tomten? ;) Vem vet?? ;D


I ♥ U GUYS!!


Lots of ♥

Julia

 

Av Julia Hansson - 25 december 2012 10:46

Hellu!! :D


Var tvungen att vakna jätte tidigt idag för att släppa ut hästarna och ge dom frukost (grannens hästar).

Efter det mockade jag och efter det så la jag in nytt hö och deras kraft som dom ska få när dom kommer in igen :)

Efter som dom inte hade plogat då så fick jag och pappa pulsa i snön ca 1 km dit och ca 1 km hem -_-

Tänkte dra iväg och rida en liten sväng på deras islänning sen när Matilda (en av mina bästa vänner. dom har en ponny inackorderad där) skulle dit. :))


Justde!

Kolla gärna in Matildas blogg :D http://topphopp.bloggplatsen.se/


hihi!


Aja hare gött så länge!! :*

Julia

Av Julia Hansson - 25 december 2012 10:39

Hellu!! :D


Ja, som jag förmodar att hela Sverige vet var det ju JULAFTON igår!!! :D

Tänkte bara visa vad jag fick för jag är så glad över det! ;)

 

Golden Stripe Fleecetäcke! :))


Ländtäcke! :))

2 hönät, 2 grimskaft och 1 gjord! :))

Ridvantar, pälsglans, glycerintväl, läderbalsam!:))

1D handduk! :))

Marianne godis!! :))


vad har ni fått i JULKLAPP??!! :D

Vart ni nöjda??!!


Puss & Kram ;*

Julia

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards