busponni

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Julia Hansson - 27 december 2012 21:53

Heej


jag tycker att ni borde kolla den här mysiga bloggen för den är himla bra!! :D

 |

 |

|------>http://stallmuppisarna.blogg.se/

 

KRAM PÅER!!!

Av Julia Hansson - 27 december 2012 21:46

Tjooo


Just nu har vi samlat in 11 frågor så jag antar att det blir video inlägg :D


På söndag avslutas frågestunden så fråga på innan dess :)


Hare gött!!

Julia

Av Julia Hansson - 27 december 2012 11:50

Tjobaloo!


hehe!

egentligen är det ingenting som är värre utan man brukar ju säga så, isigt värre alltså. Tyckte rubriken passade lite för Duva är en liten islänning och sen är det mycket is ute ;)

tänkte lägga upp några bilder på lilla duva :D


glöm inte att du kan klicka på de små bilderna så de blir större :)

here she is:



Nu ska jag kolla på andra Twilight filmen, New Moon :))


Bye Bye :))

Av Julia Hansson - 27 december 2012 11:42

ni har väl kollat in http://livetbakomenkamera.blogg.se/??

annars borde ni göra det ;))

Av Julia Hansson - 27 december 2012 10:34

Hellu!


Nu blir Julfrågestunden en NYÅRSFRÅGESTUND!! :D

 

HeHe ;P


Kram

Av Julia Hansson - 27 december 2012 10:13

Heeejsan :))

Ett litet videoklipp när jag kör en speed up verision på Eouphoria ;)

Hope you like it :P



Glöm inte bort FRÅGESTUNDEN ;D

skriver infon igen för er som missat :)


För varje fråga skriver jag ett inlägg, t.ex om varför man ska besöka din blogg :)


Om du skriver såhär:

Morötter eller gurka?

så skriver jag 1 inlägg om din blogg med länk till den


om du skriver såhär:

Morötter eller gurka?

Hur många timmar tror du att du är i stallet i veckan?

Spelar du något instrument?

Då skriver jag 3 olika inlägg om din blogg med länk i dom :)


självklart ska väl inte alla skriva dom här frågorna utan dom är exempel :)

Skriv så många frågor du kan komma på :D

blir det över 10 frågor blir svaren i ett videoinlägg! :D


kram på er!!

Julia


Av Julia Hansson - 27 december 2012 10:05

Hellu!

Gud vad jag är hungrig! har typ inte käkat på en hel dag :P


Juste såg en blogg igår som ba ''Jag skriver inte om vad jag har för kläder på mej eller vad jag äter till frukost, utan jag skriver om mina djur'' o ja ba ''eehh :/''


Har sett en massa bloggar och alla skriver typ om sina djur och inte vad dom har på sej eller ätit. vissst har sett vad folk vill ha/fått och vad dom ska äta om dom ska äta om något speciellt men jag tyckte bara det var fjantigt att skriva så men det är min åsikt. Vad tycker ni om sånt?


//Julia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer av här på busponni?
 Bilder
 Filmer
 Bilder + Filmer
 Åsiktsinlägg
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards